24 Ocak 2008 Perşembe

Devdas

Bollywood'un en büyük bütçeyle çekilmiş filmlerinden biri.Muhteşem dekorlarını geçebilecek daha muhteşem kozları var: Son yılların yıldızı Shahrukh Khan,tescilli dünya güzeli Aishwarya Rai ve Hindistan'ın Türkan Şoray'ı Madhuri Dixit.

Filmin konusu bilindik,aileler yüzünden kavuşamayan aşıklar.Devdas'ta asıl öne çıkan muhteşem dansları,müzikleri ve görkemli dekorları.İşte iştahınızı açacak birkaç video:








Hiç yorum yok:

Hint Filmlerini Sevmek için...
Bollywood filmlerini sevmek için özellikle de başlangıçta doğru filmler şeçmek ve doğru sırayla ilerlemek çok önemli.Çünkü Bollywood'un anlatım dili alışık olduğumuz batı sinemasından farklı.>>>


Beklenti Şekillendiricisi
Bollywood'un anlatım dilinin alıştığımızdan farklı olduğunu belirtmiştim.* Batı sinemasından hint filmlerine geçişin mümkün olduğunca yumuşak olması için Bollywood >>>


Film listesi
Şimdilik izlediğim ve bildiğim filmlerden bir liste yaptım.Filmleri benzerliklerine göre üç grupta topladım.>>>