28 Ocak 2008 Pazartesi

Hum Dil De Chuke Sanam

Babası ünlü bir müzisyen olan Nandini ile müzik dersleri almaya gelen Samiir arasındaki aşk,bu aşkın hazin sonu ve Nandini'nin evliliği...Hepimiz Samiir'in tarafını tutacakken koca Vanrajın kişiliği ile hem bizim hem de Nandini'nin aklının karışması.

Hum Dil De Chuke Sanam,1999 yapımı bir film.Yönetmeni Hindistan'ın en görkemli yapıtlarında imzası olan Sanjay Leela Bhansali.Bu film ayrıca şimdinin yıldızlarından dünyalar güzeli Aishwarya Rai(Nandini)nin de çıkış filmi.Ayrıca Aishwarya bu filmde Samiir'i oynayan Salman Khan ile sette başlayan yıllar süren büyük bir aşk yaşamıştır.

Film benim gözümde bluz-etek-şal üçlü kıyafet şeklinin en güzel örneklerinin görüldüğü film.Ayrıca müzikleri yıllar sonra dinleyince bile insanın içini ısıtıyor.Aishwarya Rai'nin performansı başarılı.İşte klipleri:







Hiç yorum yok:

Hint Filmlerini Sevmek için...
Bollywood filmlerini sevmek için özellikle de başlangıçta doğru filmler şeçmek ve doğru sırayla ilerlemek çok önemli.Çünkü Bollywood'un anlatım dili alışık olduğumuz batı sinemasından farklı.>>>


Beklenti Şekillendiricisi
Bollywood'un anlatım dilinin alıştığımızdan farklı olduğunu belirtmiştim.* Batı sinemasından hint filmlerine geçişin mümkün olduğunca yumuşak olması için Bollywood >>>


Film listesi
Şimdilik izlediğim ve bildiğim filmlerden bir liste yaptım.Filmleri benzerliklerine göre üç grupta topladım.>>>